Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:1-56750-516-3
Naslov:Policy as practice : toward a comparative sociokultural analysis of educational policy / edited by Margaret Sutton and Bradley A.U. Levinson
Impresum:Stamford, Conn. : Ablex Pub. , 2001
Materijalni opis:327 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Sociocultural studies in educational policy formation and appropriation ; 1
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 317-321: Kazalo
Ključne riječi:komparativna pedagogija * obrazovna politika * pedagoška antropologija * interkulturalnost * multikulturalnost * kurikulum * obrazovanje imigranata * pismenost * interkuluralna studija * Australija * Brazil * Gvatemala * Gvineja * Meksiko * Nepal * SAD
Sažetak:<I. Global and Nation-state policy process: sociocultural studies>, <II. Local educators appropriating and forming educational policy>, <III. Comunity-educator negotiations of policy meanings and practice>
UDK:37.013.74/.014/.015.2+376.7(94+728.1+665.2+72+541.35+73)
Signatura:PE 37.013.74 POL z
Inventarni broj:17994
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8134

Upit: UncontrolledTerms_swish=(interkuluralna studija )

login